Tuesday, November 22, 2011

part 2 -kisah baru dalam hidup aku

salam dear,hee~ .. tak sangke pulak kan dah pukul 2:40 pagi dan bertarikh 23/11 .. tak lama lagi sudah nak ambil result untuk pmr(penilaian menengah rendah) rasa macam sekejap je .. esh seram nieyh .. terbayang sekejap masa nak ambil nanti .. YA ALLAH!! dengan  kita berdebar-debar, apatah lagi mak ayah .. baru-baru nie lah ade jugak aku rasa suasana nak ambil result adek aku .. hahha .. yang tak boleh bla nye .. aku pulak yang macam nak amek result ... dengan malam nye tu aku tak boleh tidur .. rase berdebar je .. haaa` tapi aku still bersyukur sebab adek aku dapat 4A 1B .. oukey lah daripada aku lha kan .. bile guru kelas adek aku panggil je name dea dapat 4A 1B .. mak aku terus menangis .. aku yang kat belakang mak aku ni standby je takot lha kalau-kalau mak aku pengsan lha kan ..hahah .. BANGGE nieyh .. hehhee sory kalau TERGEDIK ... hee~  k lha nie jep yang aku nak kongsi .. k babye frens :D

*BE YOURSELF K :D*


No comments:

Post a Comment