Monday, November 21, 2011

kisah baru dalam hidup aku ..

<--- muke tensi0n aku buruk x .. heee :)
salam .. dah lame aku tak bukak belog aku yang tercun nie .. haha .. kesiaan belog nie kenn , time aku sedih , susah , sorang-sorang baru aku nak cari belog nieyh . humm sebelom aku merapu lagi jauh , kali ni aku nak cerita lah pasal perasaan aku sekarang nie .. sedihh je .. aku tak tahu lah kenape .. aku rase ,aku macam ade buat salah je kat seseorang nie .. then aku rase memang ade.. sebab aku terbuat salah kat dea lah sekarang nie aku asyik ingat je kat dea .. sampai tak boleh tidur .. kalau korang tengah bace lah ,tu pon kalau ade yang bace kan ..aku belom tidur lagi dari petang tarikh 21/11 sampai pagi pade pukul 7:56 dan bertarikh 22/11 nie lha aku belum tidur lagi .. tetiber tergerak hati pulak nak luah kan dekat pakwe aku number 2(belog aku) nie .. aku rase besalah kat dea mungkin sebab aku ade tipu dea , atau ape-ape yang mungkin aku tak sedar .. aku nak je mintak maaf dekat dea tapi tak tawu nak buat macam mane .. humm .. :'(

# sedih # tension # serabot # demam .. 

No comments:

Post a Comment