Thursday, October 27, 2011


awkkk...rindu sangat kat awak ;(
awakk... malam nih sy rasa betul2 kehilangan awakkk...
awakk... saya sedey sangat kita da tak macam dulu..
awak da ada yang lain..
awak da menduakan saya..
... awak curaang ngn saya..sedangkan saya amat setia ngn cinta..
sy amat menghargai awaak..sy amat cintakan awak..
tapi??? apa yang sy dapat??? sbuah kelukaan..sbuah kesakitan.. awak tinggalkan saya..awak buat sy mcm xde perasaan.. hancurnya hati sy.. sedey tak terkata..apa salah sy?? mengapa mesti mpermainkan hati sy??? andai awak da tak punya rasa cinta pada sy,berterus terangla.. jangan permainkan cinta ini.. cinta sy amat suci pada awak.. awak .. betapa sedeynya ati sy tatkala awakmeninggalkan sy tanpa sebarang kata.. awak.hanya airmata menjadi peneman setia.. sampai hati awak tinggalkan sy..

No comments:

Post a Comment